Η κατάψυξη ωαρίων είναι μια απόλυτα αποδεκτή τεχνική από την κοινωνία. Αυτό επιβεβαιώνει άλλωστε  και η απόφαση μεγάλων  εταιρειών  να χρηματοδοτήσουν τη διαδικασία της κρυοσυντήρησης στις υπαλλήλους τους με στόχο να δώσουν στις γυναίκες περισσότερη ελευθερία ώστε να ακολουθήσουν τον οικογενειακό προγραμματισμό σύμφωνα με το δικό τους  χρονοδιάγραμμα.

Η Facebook ήταν η πρώτη εταιρεία που κάλυψε στις γυναίκες εργαζόμενες πλήρως το κόστος για την διαδικασία της κρυοσυντήρησης  ωαρίων, ακολουθούμενη γρήγορα από τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Apple και η Google.

Εκτιμάται τώρα ότι το 5% όλων των αμερικανικών εταιρειών με πάνω από 500 άτομα προσωπικό, προσφέρουν δωρεάν την κατάψυξη ωαρίων προς όφελος των γυναικών εργαζομένων. Μεταξύ των εταιρειών είναι οι:  Unilever, Deloitte, Uber, LinkedIn, Intel, Ebay, Yahoo, Netflix, Salesforce, Spotify, Time Warner και Snapchat.

Πλέον  η  μετάθεση της απόκτησης παιδιών στο μέλλον αποτελεί μια κοινωνική πραγματικότητα και η επιστήμη ανταποκρίνεται στις προκλήσεις. Καθώς όλο και περισσότερες γυναίκες επιλέγουν να επικεντρωθούν στη σταδιοδρομία τους και να μεταθέσουν τη μητρότητα για αργότερα, η κατάψυξη ωαρίων βοηθά να γίνει αυτό εφικτό.  Αποτελεί μια δημοφιλή τάση ανάμεσα στις εργαζόμενες γυναίκες που επιθυμούν να νικήσουν τη μάχη της μητέρας φύσης και του βιολογικού τους ρολογιού.

©2021 Finead

Log in with your credentials

Forgot your details?